עיצוב קלאסי לבית במושב – איך עושים את זה נכון?

רוצים ללמוד איך לעשות נכון עיצוב קלאסי לביתכם במושב? קראו את המאמר הבא!

אחת הסוגיות החשובות שעולות על הפרק בעת עיצוב בית קלאסי במושב היא: איך להקפיד שהבית לא יראה מיושן, אלא שיהיו לו מאפיינים קלאסיים אך עדיין יראה מודרני, שיקי ומתאים לתקופה? כמובן שאין לכך תשובה מוחלטת, הכל מתחיל ומסתכם בטעם אישי. יחד עם זאת, אם ברצונכם לשלב מאפיינים קלאסיים אותנטיים ועדיין להרגיש כמה שיותר בבית, הנה כמה טיפים שיעזרו.

 

קודם כל – מהם המאפיינים של עיצוב קלאסי?

 

  סגנון עיצוב קלאסי מאופיין עם זרימה בין חלל החוץ לחלל הפנים, שמירה על פרופורציות, הימנעות מעומס ועיצוב פתוח של החלל. הסגנון הקלאסי משלב חומרים טבעיים כמו עץ ואבן, עושה שימוש בבדים עשירים ובטקסטורות וכולל תאורה דקורטיבית, פונקציונלית ומרשימה אשר מדגישה את הבחירות העיצוביות, על שלל הפונקציות שלהן.  

 

 

למיקום הבית יש חשיבות גדולה

 

  כל תהליך עיצוב פנים של הבית צריך להתייחס גם למיקום. לכן, אחד הטיפים החשובים שיש לנו לתת לכם הוא לעשות סיבוב במושב ולראות מהם המאפיינים הבולטים שאותם תוכלו לשלב. אם זה מושב באזור ירושלים למשל, יכול מאוד להיות שהבתים יהיו בנויים מאבן ירושלמית, לעומת מושבים אחרים בהם סגנון הבנייה מעט יותר מודרני. למרות שנדמה שסגנון בנייה מודרני מגביל את העיצוב, למעשה ההיפך הוא הנכון ובית חלק וחף ממאפיינים תקופתיים דווקא יכול להכיל סגנונות עיצוב שונים, כולל זה הקלאסי. יחד עם זאת, כדאי להבין את המבנה ואת הסגנון שלו על מנת לגבש חזון עיצובי וכדי לשלב את כל הרהיטים המתאימים בצורה נכונה ומיטבית.  

 

 

שילוב ריהוט עץ

 

  אחד המאפיינים של העיצוב הקלאסי הוא ריהוט מעץ. ריהוט מעץ מעניק תחושה חמימה וביתית לכל חלל, לרבות החלל הקלאסי. מלבד שולחן אוכל מעץ, תוכלו גם לשלב שידות מעוצבות מעץ רוזווד בחללים שונים ברחבי הבית, החל בחלל הסלון ועד חדרי השינה השונים. ישנו מגוון גדול של שידות מעוצבות שיכולות להתאים לכם, ביניהן: שידות לכניסה בסגנון אנגלי קלאסי, שידות טלוויזיה, שידות צד, שידות חצי מזנון, שידת מגירות ועוד שלל אפשרויות לבחירתכם. היתרון בשידות אלו הוא שהן אינן תופסות מקום רב אך עדיין יוצרות את הרושם הרצוי, משפיעות על האווירה ועל הקונספט הנבחר ומוסיפות עומק לעיצוב.  

 

 

פרחים בכל מקום

 

  למרות ששילוב אגרטלים עם פרחים בפינות שונות בבית הוא מבורך, כאן הכוונה דווקא להדפסים של פרחים. העיצוב הקלאסי שופע בבדים נשפכים ובהדפסים עשירים בפרחים בגוונים בהירים. טפטים פרחוניים, בדים, כריות נוי או מוצרי טקסטיל מסוגים שונים ועליהם הדפסי פרחים יוצרים אווירה מאד קלאסית וייחודית. אם רציתם שהבית במושב ייראה כאילו יצא ממגזין עיצוב כפרי-אנגלי, הדפסי פרחים יעשו את העבודה ויתרמו לאווירה הכללית. חשוב לציין שמומלץ לא להגזים – יש לשמור על הטעם הטוב ואם אינכם יודעים את המינון המתאים כדאי שתתייעצו עם מומחים.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים