רוכשים בית במושב? כך תיהנו מהחוויה עד הסוף

למגורים בבית במושב יש הרבה יתרונות, כמו האפשרות לטפח גינה משלכם, להתקין תאורה מיוחדת ועוד. קראו כאן איך להפיק את מיטב ההנאה מהעובדה שאתם גרים בבית פרטי במושב!

רכישה של בית במושב היא לא רק החלטה אידיאולוגית אלא אפשרות לשפר את איכות החיים שלכם. יחד עם זאת, כדאי לזכור שחלק מהמבנים יאלצו אתכם לבצע שיפוץ קל ובלא מעט מקרים שדרוג של פנים או חוץ הבית יספקו לכם חווית מגורים טובה יותר. כך שאם אתם עומדים לרכוש בית במושב ורוצים ליהנות מחוויה מלאה, אסור לכם לפספס את הכתבה הבאה.

 

טיפוח הגינה האישית שלכם

 

מכיוון שחלק מהמעבר אל המושב טומן בחובו את ניחוחות הכפר, יותר ממומלץ להשקיע בגינה החדשה שלכם. זה לא אומר שאתם תצטרכו לשתול באופן מסיבי צמחייה חדשה או עצים חדשים, למעשה אפילו ערוגות מטופחות יעשו את העבודה. שווה גם להוסיף צמחי תבלין אשר ניתן לקטוף ישירות מהאדמה ואשר יספקו לכם שדרוג משמעותי לכל ארוחה וארומה נהדרת ברחבי הבית.

 

הוספה של בריכה עם קירוי איכותי

 

למרות שבחלק מהמושבים יש בריכה משותפת, כדאי לשקול להוסיף בריכה לילדים עם קירוי נייד לבריכות שחייה שמגן מהשמש . בריכה שכזו עשויה להוות זירת מפגש עם השכנים החדשים ולהפוך את חיי הקהילה למלאים יותר. חשוב רק שלא להתפשר על עניין הקירוי ולהעדיף קירוי אשר ניתן להסיר אותו בסוף כל פעילות, על מנת שלא ייהרס ממזג האוויר.

 

יצירה של מרחב מזמין

 

בכדי שאתם תוכלו לחוות את החוויה באופן מלא ולארח בתכיפות גבוהה, יותר ממומלץ לעצב את פינת האירוח באופן חכם. השתדלו להקדיש מקום של ממש לשולחן האוכל, לשפר את האווירה שבאזור הסלון וליצור מקום מלא חיים. מעבר לעניין הדקורטיבי שטמון בשיפוץ חלל זה, אתם תוכלו להזמין יותר ויותר חברים חדשים לסעודות שישי ולהתערות מהר יותר בחיי הקהילה שמחכים לכם בכל מושב.

 

בחירה בתאורה טבעית

 

בשביל שתוכלו לחוות את כל היופי שיש למושב להציע, מומלץ לבחור בתאורה טבעית ולצמצם ככל האפשר את השימוש בווילונות. נסו להקפיד על חלונות פתוחים לאורך כל שעות היום והכניסו את הנוף הירוק ישירות אל תוך הבית. חשוב לזכור שגם האוויר נחשב לאיכותי יותר במושב מאשר בעיר ולכן יותר ממומלץ ליהנות מבריזה נפלאה בשעות אחר הצהריים.

 

ולא פחות חשוב – הצטרפו לקהילה

 

לתנועת המושבים יש מגוון של סמינרים, ימי עיון ופעילויות שטח אשר מתאימות לכל גיל ואידיאליות למי שרק עבר לאחרונה. פעילויות אלו מאפשרות לכם להכיר מקרוב את החברים החדשים שלכם לתנועה, להיפגש עם מושבים אחרים ולהיטמע בקהילה החדשה שלכם באופן מהיר. לכן, יותר ממומלץ להשתתף לפחות בחלק מהסדנאות שמועברות כדרך קבע וליהנות מכל החוויה.

לסיכום, בכדי ליהנות מהחוויה המלאה שיש למושב להציע לכם, כדאי שתתכננו את הבית שלכם באופן חכם ותיצרו אווירה מזמינה לאינטראקציה בין אישית חדשה. מומלץ גם ללכת לימי עיון וסמינרים של התנועה, בכדי ליהנות מכל מה שיש לצורת החיים הזו להציע לכם.


ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים