כיצד רכישת נדל"ן מחוץ לישראל תשמור על הכסף שלכם

מתעניינים בתחום של רכישות נדל"ן מחוץ לשטחה של ישראל? קראו את המאמר הבא בשביל ללמוד איך בתור תושב של מושב בארץ, תוכלו להשקיע בתחום הזה!
ההשקעה בנדל"ן נחשבת כבר שנים לדרך היציבה והבטוחה ביותר לשמור על ערך הכסף שלכם. בעלי הון שמבקשים להשקיע בתחום יציב ולא דינמי מאוד, בוחרים לרכוש נכסים לצרכי השקעה, להשביח אותם ולמכור או להשכיר אותם לאחר מכן. מכיוון ששוק הנדל"ן בישראל איננו יציב בשנים האחרונות ומחירי הדירות רק הולכים והופכים לגבוהים יותר עם הזמן, רבים מבין המשקיעים מעדיפים לנתב את ההשקעות שלהם מחוץ למדינה.

 

במקום שבו מלכתחילה מחיר העסקה נמוך יותר, כמו גם ההשקעה בהמשך והביקוש הרב לקנייה והשכרה – ניתן להרגיש ביטחון כלכלי גבוה ולכן המשקיעים יעדיפו שלא לקחת סיכון בשוק הישראלי, אלא לפנות לחו"ל.

 

האם חשוב שתהיו נגישים אל האזור שבו אתם בוחרים לקנות נכס להשקעה?

אין ספק כי דירות להשקעה באזור שאיננו במרחק נסיעה, זה עניין שקשה לתפעל ובפרט אם מדובר ברוכש שאיננו זמין לטיסות רבות עד למקום שבו ממוקם הנכס. בדיוק מסיבה זו, חשוב לרכוש את הדירה מלכתחילה מחברה אמינה ביותר, אשר יכולה להעניק לכם את מלוא האינפורמציה באשר לנכס שאתם עתידים לרכוש.

 

ההשבחה נעשית על ידי החברה עצמה, הצעת הדירה להשכרה או מכירה נעשית על ידי החברה ואתם יכולים להיות "בראש שקט". עם זאת, במידה ואתם פנויים ויש לכם תקציב לביקורים בארצות זרות, כמובן שיהיה מצוין אם תגיעו בעצמכם אל הדירה שרכשתם ותפקחו על המתרחש מקרוב.

 

במקביל חשוב שתהיו סמוכים ובטוחים שכל עניין, גדול כקטן, אשר נוגע לדירה שרכשתם ועלול להשפיע על תהליך המכירה או על הדברים שקורים לאחר מכן – מקבל מענה מיידי ומקצועי. מסיבה זו, מציאת חברה ברמה גבוהה ששמה דגש על אמינות ויעילות, היא זו שתעניק לכם את השקט הנפשי באשר לרכישתכם והמשמעות היא – פשוט ליהנות מן ה"פירות" שהדירה הזו תביא עמה.

 

מהם היתרונות של רכישת נדל"ן מחוץ לישראל?

העיקרון של שמירת ערכו של הכסף עומד לנגד עיניהם של משקיעים בעלי ניסיון, אשר באופן טבעי חוששים שההון הרב שלהם עלול לרדת לטמיון. מלבד הכדאיות הרבה ממילא של עסקאות של נדל"ן הממוקם בחו"ל, חלק מבין המשקיעים יעדיפו לקנות מראש מספר דירות בהשקעה נמוכה יחסית, באופן שיאפשר "צמצום נזקים" ויגדיל את הסיכוי לרווח משמעותי עבור בעלי הדירה.

 

דגשים שיעזרו לכם לבחור דירה במיקום נהדר

כדאי לבחור מראש דירה שהאזור שבו היא נמצא מבוקש יותר, כך באופן טבעי יהיה קל יותר להשכיר אותה. לעיתים אתם תצטרכו לשלם יותר כסף על דירה בעיר מרכזית באירופה למשל, כמו בודפשט בוקרשט, אך מצד שני זה יהיה משתלם ותאם תוכלו להשכיר אותה הלאה במהירות רבה.

 

בקשו כמה שיותר מידע מהחברה אליה אתם פונים ולא רק בקשר לנכס עצמו. בדקו את כל הסביבה של הנכס, אילו מוסדות לימוד ומרכזי תרבות יש סביב – כך תוכלו להגדיל את הביקוש עבורה ולגרום לאנשים לבחור דווקא בדירה שבבעלותכם לצרכי השכרה.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים