בניית בית פרטי במושב

מושבים הפכו מזמן מהמגזר החקלאי הפעיל של ישראל למקבץ של נחלות שבהן נבנים בתים פרטיים על ידי בנים ממשיכים, וגם על ידי מי שרוכשים את זכויות הבנייה, או חוכרים אותן. 

 

ע"פ חוק, כדי לבנות בית פרטי במושב יש לפנות לרמ"י (רשות מקרקעי ישראל) כדי לבקש היתר לבניית בית שאינו מבנה חקלאי בנחלה. יש בירוקרטיה מסוימת שעליכם לציית לה, בכפוף לחוקים שלפיהם ניתנה הזכות לאנשי המושבים לחיות בהם ולבנות להם ולבניהם בית.

 

היתרי בנייה במושב

כל מושב רשום כאגודה שיתופית ולכן כל בנייה נדרשת להיתרי בנייה ואישורים ספציפיים. לא כל אחד יכול לבנות במושב, אולם כאשר כל האישורים ניתנים הבית הפרטי שלכם בקאנטרי הישראלי הוא ללא ספק נכס שרק ישתבח עם הזמן. הבקשה לבנייה ניתנת על ידי בעלי הזכויות בנחלה או על ידי מיופה כוח שלהם ומותנית בהגשת כל המסמכים הנדרשים כדי לא לעכב את הטיפול בכך. לאחר מכן, יוצאים לדרך הארוכה של בניית בית פרטי בישראל, כמקובל, מומלץ לבחור קבלן מפקח מקצועי המתמחה בבניית בתים פרטיים כמו קבוצת עידן המתמחה בתחום.

 

ניהול פרויקט הבנייה

בהנחה שאתם מקימים את הבית הפרטי מההתחלה ולא משפצים או מרחיבים בית קיים פנו לקבוצת עידן בניהולו של נתן יגודין, התכנון האדריכלי יכול לענות במדויק על המשאלות שלכם. התכנון לוקח בחשבון את תנאי השטח ואת התקציב שלכם בכפוף לצרכים שלכם. לאחר מכן מתחיל החיפוש אחר אנשי המקצוע הרלוונטיים למלאכה, כאשר הסינון נעשה הן באמצעות המלצות מאנשים שסומכים עליהם והן על סמך הניסיון המוכח בתיק עבודות. מומלץ לא לוותר על בקשת המלצות מלקוחות.

 

קבלנים ומכרזים

גם פרויקט בנייה במושב, שמנוהל על ידי אדריכל, מחייב מציאת הקבלנים המתאימים לבנייה של כל היבט בו, מחפירת היסודות והיציקה, ועד בניית השלד והמעטפת וקבלני התשתיות, כמו צנרת וחשמל. נוסף לכך, כל פרויקט נחשב היום למורכב משום שבתים רבים הם בעלי מפרט מתוחכם הרבה יותר מאשר בעבר, וכוללים הרבה יותר מאשר מעטפת הקירות והתקרה. מלבד מעוף בתכנון האדריכלי יש בהם פונקציות ממוחשבות ומודרניות מאתגרות.

 

כל פרויקט בנייה דורש פיקוח

ישראלים חוששים מאוד מכל הליך בנייה או שיפוצים בגלל המוניטין הבעייתיים שיצאו לאיכות הביצוע והגימור. ליקויי בנייה רבים מככבים בכל פרויקט ולכן נדרשת נחישות רבה במציאת אנשי המקצוע שיבנו לכם את הבית, כאשר על כולם ממונה האדריכל. כדי להבטיח את תקינות הבנייה ולצמצם את הסיכון לליקויי בנייה, מומלץ לקחת בחשבון שכירת מפקח בנייה שמלווה את הפרויקט מטעמכם, מפקח על הנעשה בשטח, מדווח לכם ומתאם ביניכם לבין אנשי המקצוע.

 

להגשים את החלום

בית פרטי במושב יכול לעשות שימוש בשטחים הנרחבים שעומדים לרשותו, ולכן אנחנו רואים לא מעט וילות מדהימות ומרהיבות שמגשימות חלומות ומשמשות גם לאירוח ולנופש. לדמיון אין גבולות ואתם יכולים לבנות בבית חוות סוסים ולא רק בריכת שחייה מקורה, כך שהכל תלוי בעיקר באיכות אנשי המקצוע והתכנון האדריכלי הנכון לכם.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים