טיפים לשיפוץ הבית לעוברים למושב

המדריך המקיף לשיפוץ הבית לעוברים חדשים למושב

משפחות רבות מעדיפות לשנות מיקום מגורים ולעבור למושב כדי לגור בסביבת מגורים איכותית עבורם ועבור הילדים. נמאס להם מהעיר הסואנת והם מעוניינים במיקום שיש בו שקט, רוגע ושלווה.

רבים מהם רוכשים בית קיים שנבנה לפני כמה שנים או בית וותיק מאד ששימש את ראשוני המתיישבים במושב וכעת הוא נמכר.

 

תכנון מחדש של בית המגורים

בשתי האופציות יש לבצע שינויים משמעותיים במבנה הבית, בגודלו ובתכנונו הפנימי ולכן בדרך כלל נעזרים באדריכל ובמעצב פנים כדי ליצור את בית החלומות שיהיה שילוב אופטימלי של בית פונקציונלי המתאים לכל בני הבית ועם זאת שיהיה מעוצב בסגנון האהוב על בני הבית כמו קלאסי, כפרי, אקלקטי או כל סגנון עיצובי אחר.

 

שיפוץ מאסיבי של הבית

היקף העבודה בכל בית משתנה בהתאם לתוכניות האדריכליות, אך העבודות נעשות גם בתוך המבנה וגם מחוצה לו וזאת בהתאם למצב התחזוקה של הבית.

אם מדובר בבית ישן, הפעולה הבסיסית היא לשלוף את כל צינורות האינסטלציה במיוחד אם קיימים בהם צינורות ברזל ישנים שהעלו עם השנים חלודה וקורוזיה. מוציאים גם את כל התשתיות הישנות שספוגות במים ובחלודה ורק לאחר ייבוש משמעותי של השטח, מניחים קווי צנרת חדשים ואיכותיים מ PVC על תשתיות טריות.

בהתאם לתוכניות, אם יש צורך בונים קיר חדש כמו לדוגמה הפרדה בין חדר האמבטיה למרפסת השירות או פיצול חדר שהוא ענק, לשני חדרי ילדים. כמו כן הורסים קירות מיותרים שהקונסטרוקטור אישר לבצע זאת, כמו בין הסלון למטבח, או את המעבר למרפסת. כך יוצרים חללים גדולים המעניקים תחושה נפלאה של חמימות משפחתית.

 

שיפוץ המטבח וחדרי האמבטיה

המטבח הוא לב ליבו של הבית ולכן ברוב המקרים הורסים את כל ארונות המטבח הקיימים, מיישרים את הקירות, סוגרים חורים ובהתאם לתכנון, מתקינים ארונות חדשים על פי המבנה הרצוי, כולל אי במרכז המטבח כדי ליצור עמדות עבודה נוספות.

בחדרי האמבטיה מוציאים בדרך כלל את כל הכלים הסניטריים ומתקינים כלים סניטריים מודרניים כמו אסלה תלויה, אמבטיה בגודל הרצוי או ג'קוזי, כיורים המונחים על ארונות אמבטיה פרקטיים וניאגרה סמויה כולל הכנת פתח שירות לפני חיפוי הקרמיקה על הקירות.

 

ריצוף ופרקטים בכל הבית

בשנים האחרונות לקוחות רבים מעדיפים להתקין פרקטים בחלק מהבית בעיקר בחדרי הילדים ובחדר השינה, לאור היתרונות הרבים של הליכה וישיבה על לוחות העץ בכל השנה ששומרים על טמפרטורה כמעט זהה.

את הדבקת הריצוף מבצעים מומחים לכך שמיומנים בעבודה זו לאור הצורך הרב בדיוק של ההדבקה, ביצוע עבודה ישרה ללא שיפועים וללא מרווחים וגימור באמצעות שכבת רובה איכותית כדי ליהנות מהריצוף לאורך שנים רבות.

בחלק החיצוני של המבנה כדאי לבצע טיח מחודש וצבע ייעודי ליצירת מראה מושלם.

 

נכתב בשיתוף שיפוצים ומרוצים – מומחים בשיפוץ דירות.

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים