5 טיפים למעבר קל ופשוט מהעיר למושב

הטיפים שיעזרו לכם במעבר מהעיר למושב

אם גם אתם החלטתם לעבור למושב וזאת משום המרחבים הגדולים והירוקים, החיים בצמוד לטבע, העובדה שאפשר לתת לילדים לצאת מהבית ולהסתובב עצמאית במושב ללא הצורך להיות צמודים אליהם, הקהילתיות הנפלאה ואיכות החיים הגבוהה, מזל טוב! מדובר על החלטה חכמה אשר קרוב לוודאי שתגרום לשינוי חיובי בחייכם. אך מה חשוב לדעת לגבי התהליך המעבר מהעיר למושב? במאמר זה נספק לכם טיפים חשובים לגבי העניין.

 

טיפ 1 – מכינים את הילדים מראש

הצעד הראשון שיקל עליכם את המעבר מהעיר למושב הוא צעד ההכנה. כאן כל שנדרש מכם הוא לשתף את הילדים בכך שהחלטתם לעבור דירה למושב, למנות בפניהם את כל היתרונות של מעבר זה, לתת להם להיות שותפים להחלטות מסוימות כמו למשל עיצוב החדר החדש שלהם. לקחת אותם לביקור במושב טרם אתם עוברים אליו על מנת שיכירו את המקום וילדים אחרים בני אותו שכבת גיל. ברגע שהילדים ירגישו בטוחים במקום החדש או שיהיה להם למה לצפות, אתם עשיתם את שלכם.

 

טיפ 2 – ידע וכלים שונים

חשוב להכין את עצמכם מראש ולדעת מה מצפה לכם ומה אתם צריכים ליישם על מנת לעבור לדירה בצורה "חלקה". נכון להיום יש אתרי אינטרנט שיכולים לספק לכם מאגר עצום של מידע, כמו למשל אתר האינטרנט של תנועת המושבים בו תוכלו למצוא מידע אודות מושבים נוספים הממוקמים בקרבת מקום למושב שלכם, כתבות עיתונאיות על האזור, לוחות דרושים בתחום התעסוקה, עדכונים לגבי מכירה והשכרה של פריטים שונים שיכולים לשמש אתכם בביתכם החדש במושב וכל הפרוצדורה הקשורה אל המעבר לבית במושב.

 

טיפ 3 – מכינים את הבית מראש

הגעה לבית נקי, משופץ ומרוהט תאפשר לכם ולילדים להרגיש כמו בבית כבר בימים הראשונים שלכם במושב. בכדי להגיע לתחושה זאת חשוב לפנות אל חברה שמציעה שירותי ניקיון לפני איכלוס דירה , שירות שכולל ניקוי של כל הלכלוך והאבק בבית, ניקיון אשר כולל ניקוי של התריסים, החלונות, הרצפה, ארונות, שירותים ואמבטיה באמצעות ציוד ייעודי ומכשור ניקוי משוכלל. כאן חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון ומוניטין מוצלח בתחום האחזקה והניקוי.

 

טיפ 4 – התנהלות נכונה טרם מעבר

ההתנהלות שלכם טרם המעבר תשפיע על כל בני הבית. בניגוד למה שמקובל ההמלצה היא לבצע את הובלת כל תכולת הדירה מספר ימים טרם הכניסה לדירה וזאת על מנת שיהיה לכם מספיק זמן לסדר ולארגן את הדירה לקראת בואם של הילדים. כמו כן, חשוב שהילדים לא יראו את החדר שלהם ריק מחפצים או את הבית ריק וזאת על מנת שלא יכנסו לחרדה ולדכדוך. ההמלצה היא לשים את הילדים אצל סבא וסבתא ולארגן את כל הדברים מספר ימים לפני המעבר.

 

טיפ 5 – השכרת אנשי מקצוע מראש

תמיד חשוב לבדוק מה צריך לעשות בדירה לאחר ניקיון ולשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע כמו למשל אינסטלטורים, חשמלאים, לדאוג להתקנת האינטרנט ועוד טרם תחילת המגורים בדירה. תמיד יש לקבוע עם אותם אנשים מראש בתאריך מדויק וזאת על מנת לא להיות במצב בו אותו איש מקצוע אינו זמין לכם באותו היום ואתם מוצאים את עצמכם בלי חשמל או בלי אינטרנט.

מעבר נעים!

  

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים