צימרים בצפון וטיפולי ספא: השילוב המושלם

גם לכם מגיע לפנק את הגוף והנפש שלכם מדי פעם. טיפולי ספא ואסתטיקה יאפשרו לכם להגשים את המטרה, תוך שיפור המראה וההרגשה הכללית. החדשות הטובות הן שאפשר להגדיל את החוויה עוד יותר, באמצעות שילוב של הטיפולים עם ביקור בצימר בצפון הארץ.

למה כדאי לנפוש בצימרים?

 

בילוי בצימר הוא חוויה עצומה, שתאפשר לכם נופש איכותי לצד השקט והשלווה שאתם בוודאי זקוקים לו. אזור הצפון הוא גולת הכותרת של ישראל מהבחינה הזו, כאשר תמצאו שלל צימרים בצפון שלוקחים את האירוח כמה צעדים קדימה.

 

לא בכדי הפך הצפון לממלכת הצימרים של מדינת ישראל. באזור היפה ביותר של ישראל תמצאו צימרים מכל סוג ולכל מטרה: בין אם צימר כפרי המתאים למשפחות, צימר רומנטי לזוגות וכן הלאה.

 

הצימרים ממוקמים לרוב באזורי טבע, במושבים ובקיבוצים, מה שמשתלב מצוין באווירת החופש. מיקומם מציע גישה נוחה לנקודות העניין הרבות שמציע אזור הצפון, ביניהן שמורות הטבע, האתרים ההיסטוריים, מסלולי ההליכה, האטרקציות לכל המשפחה ועוד.

 

רבים מהצימרים מספקים את כל התשתית הנדרשת לשהות מפנקת במיוחד, למשל בריכה מחוממת (שיכולה להיות גם פרטית), סאונה, מטבח מאובזר להכנת ארוחות, חדרי שינה נוחים ושלל פעיליות לשעות הפנאי.

 

טיפולים לא יכול להיות מתאימים יותר

 

בהתחשב במאפיינים העיקריים של חופשה בצימר בצפון, אפשר להבין מדוע טיפולים מפנקים לגוף משתלבים בה נהדר. בחופשה תוכלו למלא את מצבורי הגוף והנפש, לשנות אווירה ולהקדיש קצת זמן לעצמכם. אלו הן בדיוק המטרות של טיפולי ספא ואסתטיקה.

לכל אדם יש את הצרכים והרצונות שלו, אולם היצע הטיפולים הרחב הקיים כיום בחירה מושכלת של טיפול. בין האפשרויות היותר מקובלות ומומלצות, בטח במהלך חופשה מפנקת, אפשר למנות:

 

טיפולי פילינג, על סוגיהם, לקילוף השכבות העליונות של העור ולהחלפתו בעור "חדש", בעל מראה מרענן, מרשים ונטול פגמים

טיפולי אנטי אייג'ינג', כולל כמובן טיפול בקמטים. באמצעותם תוכלו לחזור מהחופשה "צעירים" בכמה שנים לפחות

טיפולי ציפורניים, ביניהם בולטים בניית ציפורניים, מריחת לק ג'ק, פדיקור ומניקור

עיסויים מכל הסוגים, באזורים שונים בגוף

הצרת היקפים, באמצעותה תוכלו להשוויץ בגזרה מחמיאה בטיול הנוכחי או באלו שאחריו

 

החוויה הגדולה שלכם מתחילה כאן

 

שילוב בין שהות בצימר לצפון לטיפולי ספא אינה המשימה המורכבת ביותר שאפשר לחשוב עליה, אבל היא כן דורשת מכם ברוב המקרים תכנון מוקדם. המטרה העיקרית היא לוודא שבמועד השהות שלכם בצימר תוכלו לקבל את הטיפולים בהם אתם חושקים, ולהיפך.

המפתח הוא תיאום מוקדם מול הצימרים ומרכז הספא והטיפולים, תוך תכנון לוח הזמנים של החופשה בהתאם. כיום יש מספיק אפשרויות למציאת תאריכים שיציעו לכם את השילוב הדרוש, אולם בכל מקרה כדאי להקדים לתאם – בעיקר במועדים מבוקשים, כמו סופי שבוע וחגים.

אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר לקבלת ייעוץ ראשוני ומידע נוסף על הטיפולים המוצעים, ולתיאום מועד לטיפול.

 

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים