גלרית התנועה

 

"בצבע הדברים"

סמינר ההדרכה הגדול של בני המושבים – סמינרי ט' התקיים השבוע: כ- 1800 חניכים השתתפו מכל רחבי הארץ ויום הורים בו השתתפו למעלה מ-10 אלף איש

כ- 1800 חניכים בוגרי כיתות ט' מרחבי הארץ, השתתפו השבוע בסמינר ההדרכה הגדול ביותר של בני המושבים - סמינרי ט' ביער עזריקם.

מדובר באחד האירועים המשמעותיים ביותר של בני המושבים במסגרתן מכשירים את בוגרי כיתות ט' להיות מדריכים ופעילים בצוות ההדרכה הבוגר של הקנים בישובים. החניכים נהנו מחוויה בת עשרה ימים של חיבור להיסטוריה של המושבים, לערכי התנועה, עברו חוויות שונות ומגוונות אשר בונות את דמותם בפן הערכי, חינוכי, הדרכתי, הציוני, וקיבלו את הכלים להמשך הדרך ביישובים. כל זאת בתנאי שטח ומחנאות .

את הסמינר העבירו כ- 250 גרעינרים ובוגרי התנועה בתחומי ההדרכה, המנהלה והפרט. במהלך הסמינר, התקיים יום הורים אליו הגיעו למעלה מ- 10 אלף אנשים.

 

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור: "אני מברך את בני המושבים על סמינר חוויתי, יוצא דופן ומרתק אשר נותן כלים ומחבר את הנוער לעשיה של התנועה ולתרומה משמעותית למען המדינה. אני מאחל הצלחה למדריכים החדשים המהווים את דור העתיד של ההנהגה במדינה".

מנהלת תנועת בני המושבים, שירי ארדיטי: ״הסמינר מהווה חוויה מחוננת בעוצמותיו. אני מתרגשת לראות כיצד בני הנוער נכנסים אליו ויוצאים אחרים, גדולים ובוגרים יותר, זאת מתוך חווית מסוגלות גבוהה. הסמינר חושף בני נוער מרחבי הארץ שהמכנה המשותף להם הוא התנועה וההדרכה והופך אותם לחברים לחיים. אני רוצה להודות למנהל השטח של בני המושבים, איתי ציפורי שריכז את הסמינר ביכולות וביצוע יוצאים מן הכלל. אני מאחלת הצלחה למדריכים החדשים שמהווים היום את הבסיס לדור העתיד בתנועת הנוער בני המושבים".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים