גלרית התנועה

 

"בצבע הדברים"

תנועות הנוער הציוניות בארץ ובחול מתאחדות לצד תנועת בני המושבים במהלך הפיצול מהנוער העובד והלומד

בשבוע האחרון השתתפו מאיר צור, מזכל תנועת המושבים ועמית יפרח בסמינר מנהיגות רואה עתיד ו - Ivision של המחלקה לפעילות בתפוצות בבוקרשט ובבודפשט. בסמינר נכחו גם מזכ"לי ומנהיגי תנועות הנוער הציוניות העולמיות, והוא נערך בעקבות יהדות רומניה, סיפור השואה שלא סופרה ותפקידן של תנועות הנוער בחיי הקהילה.
נעשתה פעילות משמעותית ונערכו מרכזי חשיבה שעסקו בעשייה החינוכית הציונית במאה ה21 .
במהלך הסמינר התקיים דיון של כלל מנהיגי התנועות עם מזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור, ומזכ"ל התנועה הקיבוצית , ניר מאיר .
מאיר צור עדכן בהתפתחויות האחרונות הנובעות מפיצול בני המושבים מהנוער העובד, בדרך לפעילות עצמאית .

מנהיגי התנועות חיזקו את החלטת תנועת המושבים להיפרד מתנועת הנוער העובד והלומד והדגישו את ההזדמנויות הרבות הכרוכות במהלך .
יור"ים תנועות הנוער דנו בהרחבה במציאת הזדמנויות חדשות בעקבות יציאת בני המושבים לדרך עצמאית, ובשיתופי הפעולה החדשים המתאפשרים מהמהלך. במקביל הוחלט להקים פורום תנועות ליזום וביצוע ההחלטות שעלו בדיון .

ניר מאיר חיזק ידיה של מזכלית תנועת בני המושבים שירי ארדיטי ושיתף :"את שנות ילדותי ונערותי העברתי בנוער העובד כחניך ומדריך, ובהמשך במסגרת גרעין עודד. אני צריך להודות באמת -הנוער העובד של היום איננו התנועה שגדלתי והתחנכתי בה. אין לה ולמנהיגיה סובלנות או רצון להידברות, למרות נסיונות חוזרים ונשנים מצידנו .
החולצה הכחולה של היום אינה החולצה הכחולה שאנו זוכרים. ומתוך רצון לשמור על ערכינו, אני מתייצב עם תנועת המושבים באתגר החשוב שבו היא הולכת "

מאיר צור סיכם: "אני מעריך את התמיכה מכולכם למהלך שאנחנו עושים . עשינו החלטה אמיצה ומנהיגותית לאחר חשיבה מוסדרת ובחינת כל האלטרנטיבות. זה הצעד הנכון למען ילדינו והנוער המעולה שלנו. במשך שנים ביקשנו הידברות ושיתוף, אולם כל נסיונותינו לא צלחו, והחלטנו להיפרד .
לא בחרנו במאבק, אך אם צריך- נילחם עד לניצחון. לשותפים לדרך אני אומר- קל יותר לשבת מהצד ולבחון את האתגרים מהקהל, אתם בחרתם להתייצב לצידנו ולהביע עמדה. אנחנו מעריכים את האומץ הציבורי שלכם, ואת המניע האמיתי של ראשי התנועות לפעול לטובת הנוער. אני בטוח שהמהלך הסינרגטי יביא לשיפור אמיתי בחינוך ויביא את בני המושבים לגבהים חדשים ".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים