גלרית התנועה

 

"בצבע הדברים"

צבע הזית יהיה הצבע החדש בשרוך החולצה הכחולה של בני המושבים

ביום חמישי האחרון נבחר צבע השרוך מתוך מאות הצעות מנומקות ובתום תהליך דמוקרטי מסודר ואחראי

בהמשך להחלטה על יציאה לדרך עצמאית של בני המושבים שהתקבלה בחודש שעבר, החליטו בתנועה להוסיף גם צד ויזואלי לעצמאות, ולבחור צבע חדש לשרוך החולצה הכחולה, שייצג את ערכי התנועה ויבדל אותה משאר התנועות בשטח.

ככל נושא שעולה בבני המושבים, גם בנושא צבע השרוך התקבלה ההחלטה לאחר תהליך מסודר וערכי, שכלל צוותי חשיבה, הצעות קריאטיביות מנומקות ממאות חניכים ופעילים, והחלטה דמוקרטית.

תהליך החשיבה החל בסמינר מעגל – סמינר ארצי לגילאי תיכון. לאחר לימוד ההיסטוריה ובחינת הערכים והתהליכים החדשים שאותם עוברים בני המושבים, הוקמה ועדה מיוחדת לבחירה.

במשך שבוע הגיעו הצעות מקוריות ומנומקות לתנועה בנוגע לצבע השרוך.

במהלך ההצבעה בין הצבעים עלו 3 אופציות מרכזיות: ירוק בהיר ,חום וירוק זית.

בהצבעה הדיגיטלית נספרו אלפי הצבעות, ולאחר קרב צמוד נבחר השרוך בצבע הזית.

השופטים אמרו בהחלטתם: :" שורשיו של עץ הזית נטועים בהתיישבות ובחקלאות של ארץ ישראל מראשיתה. הזית מסמל את השלום, המסורת היהודית והשורשים, סמל לחוסן ועמידות, צמיחה וחקלאות. ועל כן יסמל היטב גם את ערכי תנועת בני המושבים.

עוד הוסיפו: "השרוך האדום היה חלק מאיתנו במשך שנים, וצריך להתייחס להחלפת הצבע שלו בעדינות רגישות וכבוד, כפי שאנו עושים בכל תחום במהלך לעצמאות שבו בחרנו. הצבע האדום שמסמל סוציאליזם, היה ועודנו קרוב לליבנו ומייצג את ערכינו.החלפת השרוך היא חגיגה של יחודינו כתנועה עצמאית"

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים