הנהגת החקלאים לממשלה: ״זה הזמן לשנות מדיניות. אל תיגררו למדיניות ההרסנית של הממשלה הקודמת בחקלאות. קדמו רפורמה נכונה שתשמור על החקלאות״

לחצו על הכותרת לקריאת הכתבה המלאה
בצל הדיונים על תקציב המדינה והתעקשות האוצר ליישם את הרפורמה של הממשלה הקודמת בענף החקלאות ללא מתן תמיכה ראויה לחקלאים, ההנהגה החקלאית פונה לממשלה וקוראת לה לעצור באופן מידי את הדיונים ולא לאשר את הצעת האוצר:

 

״זה הזמן לשנות מדיניות. אל תיגררו למדיניות ההרסנית של הממשלה הקודמת בחקלאות שפעלה להשמיד את החקלאות הישראלית. תביאו לרפורמה נכונה שתשמור על החקלאות תוך מתן תקציבים ראויים ותמיכה לחקלאים. זרעי ההרס של הרפורמה של הממשלה הקודמת בשלו לידי כך שענף השום המקומי כבר הושמד, אל תגררו ותובילו מדיניות של סגירת החקלאות. תקשיבו לשר החקלאות, אבי דיכטר אשר רוצה להוביל שינוי ראוי עבור החקלאות הישראלית״.

 

כך מסרו חברי ההנהגה - דובי אמיתי, נשיא התאחדות האיכרים ויו״ר נשיאות המגזר העסקי; עמית יפרח, יו"ר התאחדות חקלאי ישראל ומזכ"ל תנועת המושבים; שי חג׳ג׳ יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים; אבשלום (אבו) וילן, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל; ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית ויעקב בכר, יו״ר הארגונים הכלכליים של הקיבוצים.

 

לפרטים ותיאום ריאיונות:
דפנה כהן נוריאל, דוברת תנועת המושבים ויו״ר התאחדות חקלאי ישראל: 050-8482856 , עומר מאירי, יח״צ התאחדות חקלאי ישראל: 054-7827577 ‬ : ציון אבונה, דוברת התאחדות האיכרים: 050-8818686 ; גילה קמר טגרמן, דוברת מרכז השלטון האזורי: 054-7919236 ; אביב לשם, דובר התנועה הקיבוצית: 050-7677913

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים