ביכורים ליו"ר הכנסת

משלחת של חקלאים מכל הארץ בראשות ח"כ איתן ברושי, יו"ר השדולה החקלאית בכנסת ומאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי הירקות וסגן ראש מועצה אזורית אשכול. הגיעה היום ללשכתו של יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין כדי להעניק לו סל ביכורים לרגל חג השבועות שהוא חג מתן תורה, ביכורים ועבודת האדמה. ח"כ ברושי ציין שחג השבועות הוא חג של אדם ואדמה, ובאנו לציין את הישגיה הרבים של החקלאות ולהודות ליו"ר הכנסת על פועלו בשנה שעברה בהקשר של אי הכנסת סעיפים הפוגעים בחקלאות לחוק ההסדרים, ולבקש ממנו שיעזור בכך גם השנה לקראת הדיונים על התקציב כדי שנוכל לשמר את החקלאות בישראל כנכס אסטרטגי ועצמאי. החקלאים אמרו ליו"ר שיש להם ידיד בכנסת ואיחלו לו מזל טוב לרגל חתונתו הקרובה.

ח"כ ברושי: "אנחנו גאים להביא ליו"ר הכנסת את ביכורי והישגי חקלאות ישראל - החקלאות המתקדמת בעולם - שהיא נכס אסטרטגי למדינה. יחד עם זאת, אנו קוראים ליו"ר הכנסת להתערב לקראת תקציב 2017/18 וחוק ההסדרים כדי למנוע את הפגיעה בחקלאים, בחקלאות ובהתיישבות שגם כיום מהווים יסוד חשוב בקיומה וביטחונה של ישראל."

יו"ר הכנסת אדלשטין: "אין חולק על חשיבותה של החקלאות ותפקידה במדינה ובאזור שלנו. אני שמח שחזרו לשיח נכון סביב החקלאות. על מנת שלא להשאיר את הדברים רק כתשבוחות ודברי תודה, אומר שגם השנה יהיו ניסיונות להכניס רפורמות לחוק ההסדרים, אבל גם הפעם צריך לדאוג שהרפורמות יעברו לוועדות הכנסת הרלוונטיות לדיונים מעמיקים ביחד עם החקלאים ודרך הצבעה מסודרת במליאה, ואמנע הכנסתן לחוק ההסדרים"

מאיר יפרח: "מברכים את היו"ר בחג שמח והבאנו לו ביכורים ירקות מכל הארץ. החקלאות מאוימת בשנים האחרונות. יוקר המחיה ופערי התיווך הם לא באשמתנו. יש להקים שוק סיטונאי מודרני שידאג לכך שהחקלאים יוכלו להימלט מרשתות השיווק. צר לי ששר החקלאות פועל מתוך חוסר ידיעה ונותן את ידו לפתיחת הייבוא והורדת מכסים המובילים להשמדת יבול. יש לסבסד את החקלאות ולאהוב אותה.

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים