שר האוצר במפגש עם למעלה מ-20 ראשי מועצות אזוריות ותנועות מיישבות

שר האוצר משה כחלון קיים היום מפגש עם למעלה מ-20 ראשי רשויות אזוריות מרחבי הארץ בנושא ההתיישבות הכפרית, חקלאות, קרקעות וסוגיות נוספות על סדר היום. המפגש התקיים בבית תנועת המושבים ביוזמה משותפת של מאיר צור, מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, נירמאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית ויו״ר מרכז המועצות האזוריות, עמיר ריטוב. בפגישה הגיעו ראשי מועצות אזוריות ממרום גליל, גליל תחתון, רמת נגב, עמק יזרעאל, ערבה, אילות, לב השרון, דרום השרון, אשכול, באר טוביה, מטה אשר, עמק הירדן, עמק המעיינות, חוף הכרמל, מגילות ים המלח ועוד.

 *קרדיט תמונה: בנוביץ׳ תקשורת*

 

*שר האוצר משה כחלון:*
"שם המשחק לעבודה משותפת נכונה בין הממשלה לביניכם - נציגות. אני לא יכול לדבר עם כל ראשי האיגודים, הענפים, המגדלים והיישובים. אני יודע לעבוד מול נציגות מקצועית ורצינית שמאגדת את כולם. תנצלו נכון את הנציגות המצוינת שיש לכם ונמשיך לעבוד מולם להצלחת החקלאות הישראלית."
*מזכ״ל תנועת המושבים ויו״ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור:* ״מדובר במפגש משמעותי אליו הגיעו למעלה מ-20 ראשי מועצות. אני שמח ששר האוצר רואה את חשיבות החקלאות עין בעין איתנו ראשי התנועות וראשי המועצות האזוריות ובכוונתו לחזק לשמור את החקלאות והמרחב הכפרי כולו״.
*ניר מאיר, מזכ״ל התנועה הקיבוצית:* ״אני מברך את שר האוצר ואת ראשי המועצות שהגיעו ביום הגשת הרשימות לבחירות למפגש משמעותי זה. המפגש היה מעמיק ופורה, הועלו נקודות משמעותיות והשר גילה בקיאות ונכונות לקדם מהלכים פורצי דרך שיביאו לידי ביטוי את העקרון שטובתו של המרחב הכפרי היא טובת המדינה״

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים