תערוכת שיווק תוצרת חקלאית טרייה "פרש אגרומשוב" התקיימה השבוע

תערוכת שיווק התוצרת החקלאית הטרייה, "פרש אגרומשוב" התקיימה השבוע בגני התערוכה בתל אביב. מדובר בשנה ה- 26 שקבוצת משוב בראשותו של חיים אלוש מקיימת את התערוכה. לתערוכה חשיבות רבה בתרומה לחקלאים ולחקלאות כולה.

במהלך התערוכה התקיים טקס פתיחה מיוחד בהשתתפות שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל, ח"כ איתן ברושי, מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן ויו"ר ארגון מגדלי הירקות, מאיר יפרח. את הטקס הנחה והוביל יו"ר קבוצת משוב, חיים אלוש.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל: "אני מברך את קבוצת משוב על היכולת להתמיד בתערוכה לאורך השנים. אנחנו נמצאים בשנים קשות לחקלאות ולחקלאים. פניתי וביקשתי שבבסיס התקציב, הממשלה תיתן רבע מיליארד ש״ח להוזלת מחירי המים לחקלאים. אנחנו במו״מ עם התאחדות חקלאי ישראל ואנחנו מצפים יחד עם האוצר להגיע להסכמות כדי לחזק את החקלאות".

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור: "ניתן לראות כי במסגרת המו"מ שלנו עם משרד החקלאות והאוצר, אנחנו מנסים לטפל בהרבה מהבעיות הקיימות בחקלאות לרבות בעיית מחירי המים. יש להוריד את מחירי המים שאינם ריאליים. זה תלוי בממשלה. על כולנו לעבוד יחד להמשיך למען החקלאות.

אני מברך את קבוצת משוב על התערוכה אשר תורמת לחקלאים ולחקלאות כולה".

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן: "אם חקלאות כאן, מולדת כאן. למרות שהשיווק ירד משמעותית, כולי תקווה שהחקלאות תתעצם בכדי שנוכל להמשיך ולקיים כאן חקלאות טובה יותר.

ח"כ איתן ברושי: "קיימת שחיקה במעמד החקלאי בחברה בישראל. על הממשלה לשנות את המדיניות שלה ולסייע כדי שהחקלאות הישראלית תהיה הטובה בעולם. אין חקלאות בלי חקלאים".

יו"ר ארגון מגדלי הירקות, מאיר יפרח: "אני מקווה שהממשלה תתעשת ונביא את החקלאות למקום בו היא צריכה להיות ובעיקר להפסיק את הייבוא הפרוע ולפתור את פערי התיווך כדי שהחקלאים יוכלו להתפרנס בכבוד.

יו"ר קבוצת משוב ומארגן התערוכה, חיים אלוש: "הבאנו את החקלאים ואת החקלאות הישראלית מהצפון ועד הדרום כדי להראות כמה חשובה החקלאות וכמה היא מפוארת ועד כמה חשוב לשווק אותה ולהעצים אותה".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים