השבוע התקיים האירוע השנתי של חברת השיווק תוצרת חקלאית – דוד חי

כ- 700 אנשים הגיעו לאירוע השנתי של חברת דוד חי שיווק תוצרת חקלאית. מדובר באירוע השנתי של החברה המיועד לחקלאים ואנשים איתם החברה עובדת.

יו"ר החברה, דוד חי אמר: "מידי שנה אנחנו נפגשים כדי להודות על הפעילות ועל העשייה. עונת החורף הייתה עונה טובה יותר מהעונות המקבילות זאת למרות נזקי הטבע הכבדים שפקדו את שטחי החקלאים. הכל בגלל העבודה הקשה שלכם – החקלאים ושיתוף הפעולה שמנע את קריסתה של העונה. חשוב שנדע וניישם מודל שיתופי בכלל הענפים החקלאים- כדי לפתור את הבעיות .

עלינו להסתכל קדימה ולבצע פעולות בשיתוף פעולה בכדי למנוע משבר עתידי בענף התמרים".

מזכ״ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן: "יש פער אדיר בין תפיסת החקלאות והחקלאים בעולם לבין התפיסה בארץ. אנחנו מובילים בעולם בחקלאות. המאבק שלנו הוא לשמר ולחזק את החקלאות הישראלית. חקלאות זו ריצה למרחקים ארוכים. לצערי סדר העדיפויות של מדינת ישראל היא קודם כל הוד מעלתו הצרכן. אם נשנה את סדר העדיפויות ואת דעת הקהל ונעבוד כולנו יחד נכון, נוכל להצעיד את החקלאות יחד קדימה. את מלחמת ההישרדות שלנו אנחנו צריכים להפוך למלחמת תקווה".

יובל בן דוד, מגדל ענבים ממושב פצאל שבבקעת הירדן: "דוד חי היה אחד הגורמים להישרדות שלנו בענף הענבים. הוא נתן את כל כוחו להצלחתנו וזאת מתוך מחויבות להצלחת החקלאים".

יו״ר הועדה החקלאית בבקעת הירדן, צבי אבנר: "השנה הייתה שנה חקלאית קשה בהרבה גידולים חקלאיים. אני מקווה ששיתוף הפעולה הזה יימשך עוד שנים רבות".

יו"ר קבוצת משוב, חיים אלוש אמר: "דוד חי הוא שחקן נשמה שאוהב את החקלאים. אני מאחל שענף התמרים ימשיך לשגשג. אתם החקלאים טייסי הקרב של מדינת ישראל. מדינת ישראל חייבת לחקלאים יותר ממה שהחקלאים צריכים את המדינה".

ניהול ושיווק האתר: Exactive Marketing      

 

 נחלה

 

  • |
  • © 2012 כל הזכויות שמורות לתנועת המושבים
  • |
  • מונסייט בניית אתרים